MENÜ

www.nemzetkozitorvenyrendelet.ewk.hu

Agócs Antal Bálint weboldala jogvédett!!

Történelmi áttekintés gyorsan igy megérted mi közünk van az UCC hez?!

Megalakul a FED 1913 ban 

Megállapitják és aláirják a banki alapitóleveleket és a kormányok alapitóleveleit:

Az USA központi jegybanki rendszerének rövid története

 
 

1913-ban a Kongresszus kiadta a bejövõ adókról szóló 16-os számú módosítást. Még ugyanebben az évben a Kongresszus létrehozta a Központi Jegybankot ( Federal Reserved Bank; rövidítése FED ). Nyolc család vásárolta meg a részvényeket ( a Rothchildok Európából, a Lazardok Párizsból, az Israel Moses Seif család Olaszországból, a Warburgok Németországból valamint a Lehmans, Kuhn-Loebs, Goldman-Sacks és Rockefeller családok New York-ból ). Összeségében a Központi Jegybank 76%-a külföldi tulajdonban volt. 
1933-ban felállították az aranyrendszert, 1963-ban pedig az ezüstrendszert. Ennek eredményeként mára független bankárok csoportja irányítja a pénznyomtatást az Egyesült Államokban. A nyolc tulajdonos család az amerikai adófizetõ polgárokat 2.5 cent fizetésére kötelezte minden egyes bankjegy után ( 1$, 5$, 10$, 20$, 50$ 100$ -os címletekre gondoljunk ). Ezek után a tulajdonosok a kinyomtatott bankjegyeket az amerikai polgárok számára elérhetõvé tették - jelentõs kamatok fejében. 1989-re az amerikai emberek adóssága a Központi Jegybank ( FED ) felé meghaladta a 3 trillió dollárt. Ha egy személy minden egyes másodpercben egy ezerdolláros bankjegyet számolna le, akkor is 399 évig tartana amíg elérné a 3,000,000,000,000.-ót. A nemzeti adósság 3 trillió dollárának óránkénti kamata  29 ezer dollár.

Az 1920-as évek folyamán a Központi Jegybank ( FED ) kölcsönt helyezett ki az Egyesült Államok Polgárainak és a Részvénypiac számára. Ez jóléti idõszakot biztosított az amerikai emberek számára, az idõszakot " Üvöltõ '20-as " éveknek is hívták. Aztán 1928-ban a "nyolc család" kivette pénzét a Részvénypiacból mely lépés jelentõsen megnehezítette az emberek pénzhezjutását. Ez egy gazdasági hanyatló idõszakhoz vezetett, ami miatt az emberek eladták részvényeiket, hogy a túléléshez pénzhez jussanak. A Részvénypiac közel volt az összeomláshoz. A " Nagy Hanyatlás " következett. A következõkben a " nyolc család " visszavonult a Részvénypiacra és vállalatokat vásárolt fel a dollár lecsökkent értékén. Az elsõ súlyos összeomlás óta a Központi Jegybank ( FED ) 7 alkalommal manipulálta profitját inflációval, vagy deflációval: ( 1932, 1937, 1957, 1966, 1970, 1976, 1982 ), sõt manapság is gazdasági hanyatlás figyelhetõ meg. Ahogy gazdagodik, erõsödik a Központi Jegybank ( a " nyolc család " ), úgy mennek tönkre az amerikai emberek.

 

"Adjátok nekem egy nemezt pénznyomtatási jogát és fütyülök rá ki hozza a törvényeket"  Rotschild

Ezért nem érdekelt  ki ilyen rendeletet törvényt ir mert ö a Törvény felett állt :

Viszont volt egy Köve vésett dolog az UCC ami a bolygó kereskedelmi kodexe minden szerzödést minden kereskedelmi ügyletet és paragrafust tartalmaznia kell...

Igy meg tudták tenni hogy birósági út nélkül azonnal végrehajtsanak ...

 

Minden kormány vállalat lett:

Mikor alakultak vállalatokká kormányaink? Mindez a Federal Reserve bank rendszer bevezetésével kezdődött. Amikor a Federal Reserve Törvényt bevezették 1913-ban az Egyesült Államokban, Charles Lindberg kongresszusi képviselő arra figyelmeztette az USA kongresszusát egy 1913. december 22-i kongresszusi lejegyzésben (51-es kötet), hogy elkerülhetetlen következménye a Federal Reserve Bank Rendszer intézményesítésének, hogy hatalmukat egy gazdaság inflációjára vagy csökkentésére használhatják – vállalatok fogják kezükben tartani a hatalmat.

 

elvesztik szuverenitási jogaikat 1942-ben

 

Clierfield Trust Co.v. United States ,318 U.S. 363-371 (1942)

 

„for context ,you are considered informed that all meanings on this site have been taken from the Oxford Dictionary of English or as are commonly unterstood  by living men and woman ,they are not be confused with legalise or any other language”

 

A Clierfiel-dokrina azt mondja , hogyha a kormány bíróság hatóság magánkereskedelmi dokumnetumokkal igazolja magát akkor a kormány

,biróság hatóság elveszti a szuverenitási státuszát és semmivel sem lesz más mint egy egyszerü magán vállalat .Ennek értelmében a kormány

,biróság ,hatóság olyan mint egy magánválalatként müködö entitás ,ezért a vonatkozó szabályok és törvények ,melyeket a magánszemély vonatkozásában valamilyen meghatározott teljesitményre kivánják alkalmazni,akkor a társaság alapszabélya alapján , illetve a társasági szabályok figyelembe vételével a kormánynak,biróságnak,hatóságnak mint minden magánvállalatnak ,minden idöben a magáncég tulajdonosa által elelnjegyzett szerzödést vagy egyéb kereskedelmi megállaapodást kell közte és azon személy között létrehozni ,akitöl a konkrét teljesitést követelik.A kormánynak,biróságnak ,hatóságnak késznek kell lennie arra hogy a szerzödést vagy a kereskedelmi megállapodást bizonyitékként rögzitse annak érdekében ha valamelyik szerzödö fél megprobálja a késöbbiekben birósági úton érvényesiteni a követeléseit az ún.alapszabályokat érvényre jutatni.

 

A Clierfield-doktrina minden biróságra nézve precedens és elöirja hogy egy entitást nem lehet egy társaság alapszabályának vagy társasági szabályzatának teljesitésére kötelezni ,kivétel ha bármely más társasághoz hasonlóan a kettejük között létrejött szerzödés vagy kereskedelmimegállapodás esedékes birokosa,akivel szemben a teljesitmény igényét megfogalmazza.

 

 

Miért van köze a magyar embereknek
az UCC jogrendszerhez?
UCC (Egységes Kereskedelmi Kód vagy törvénykönyv)
Hitelügyek és végrehajtási ügyek orvosolhatók?
Bizonyító mellékletekkel! Miért van köze...?
1. Mert 2004-ben egy USA-beli professzor erre
hivatkozással tartott szemináriumot, az
Igazságügyi Minisztériumban.
2. Mert 2004. november 12-én a Magyar Köztársaság
kormánya, egy USA-beli Értékpapír Vállalatként
lett bejegyezve.
3. Majd ezt módosították, és most Magyarország
néven szerepel. A „szervezett magánpénzrendszer”,
- azaz pénzügyi közvetítőrendszer, magyarul röviden
bankrendszer - tulajdonaként.
4. Bevezették a gyakorlatba országunkban az UCC
joggyakorlatát. Felülírva az EU-s és magyarországi
jogszabályokat és törvényeket.
Bizonyítja ezt az, hogy a magyar zálogjog helyett,
az USA 1913-ban jóváhagyott „Hitelbiztosítéki”
törvényét alkalmazzák országunkban.
5. 2012. december 25-én értesítette az érintetteket,
egy 1776 nevű civil jogász csoport, hogy az UCC
jogrendszer alkalmazásával felszámolta
a „szervezett magán pénzrendszert” és minden
jogi fikcióját.
Az e-mail címzettjeit érdemes alaposan
megfigyelni. Nagyítsd ki! A mellékletben találod.
6. Minden dokumentumot elérhetővé tettek az emberek
számára, továbbá segítségül mintákat és útmutatást
is adtak arra, hogyan lehet élni ezzel a joggal.
Tájékozódj! Erre, adok néhány információt, ami az alábbiakban igazolja.

Magyar Köztársaság USA cégként bejegyezve

(kivonatok és linkek)

Google Fordító alkalmazásával!
http://www.sec.gov/Archives/edgar/data/889414/000095012704001028/0000950127-04-001028-
index.htm

A jövőre vonatkozó kijelentések

Ez a tájékoztató minden tájékoztató kiegészítése, és a dokumentumok hivatkozásként ebben a
tájékoztatóban és a tájékoztató kiegészítése tartalmazza vagy tartalmazhat előretekintő
megállapítások értelmében szakasza 27A az amerikai értékpapír-törvény 1933. Minden olyan állítás
történelmi tények ebbe a tájékoztatóban, vagy a tájékoztató kiegészítése tekintetében (többek
között) a magyar gazdaság, a pénzügyi állapotban, a politika, az adósság és a kilátások, képezhet
jövőre vonatkozó kijelentéseket is. Az előretekintő megállapítások általában lehet azonosítani a
használata előremutató terminológia, mint a "lehet", "fog", "vár", "szándékozik", "becsül", "előre",
"hisz", "továbbra is" "lehetne", "kellene", "volna", vagy hasonló terminológiát. Az ilyen
kijelentések közé tartozik, de nem kizárólagosan, az ebben a tájékoztatóban, amely utal:
· várható költségvetése a jövőbeli pénzügyi évben a magyarországi
· becsült jövőbeli költségvetési eredményeket;
· becsült jövőbeni makrogazdasági mutatók;
· várható kiadáscsökkentés;
· jövő privatizáció és a bevétel tőlük;
· jövőbeni fejlődését a folyó fizetési mérleg, az infláció és az árfolyam;
· jövőbeli GDP-növekedés, illetve összehúzódása, adott esetben;
· a pénzügyi szektor;
· további fejlesztése és a fenntarthatóság az egészségügyi és a nyugdíjrendszer;
· a közvetlen külföldi befektetések ("FDI") szinten;
· A konvergencia program jövőbeni részvételét Magyarország az európai árfolyam-mechanika
(ERM II), és a jövő az euró bevezetése, mint a hivatalos magyar fizetőeszköz;
· a Széll Kálmán terv;
· hiánycsökkentési tervek;
· jövőbeni IMF és a Világbank készenléti és egyéb hitel;
· a gazdasági és pénzügyi tervek, bevétel, fordított árfolyam, az infláció és egyéb gazdasági
vagy makrogazdasági adatok, mivel a legutóbbi irányadó határidőt irányoz elő; és

http://www.sec.gov/Archives/edgar/data/889414/000110465913081545/a13-
23381_1sba.htm#TableOfContents

Tartalomjegyzék
· várható jövőbeni kifizetések államadósság.

Tartalomjegyzék
Ezen kívül Magyarország lemond jogát igényelni mentességet minden perek a befektetők a
bíróságon jelenleg New Yorkban, vagy bármely illetékes bíróság közé tartozik. Ez a mentelmi jog
felfüggesztésére irányuló korlátozott lesz. Ez a lemondás jelent majd csak korlátozott és specifikus
mentességet céljából a hitelviszonyt megtestesítő értékpapírok, és semmilyen körülmények között
nem lehet úgy értelmezni, mint egy általános lemondás Magyarország vagy a mentesség
tekintetében eljárás független a hitelviszonyt megtestesítő értékpapírok. Továbbá Magyarország
nem ért egyet, hogy lemond a mentelmi jog tekintetében:
· keresetek Magyarország ellen az USA szövetségi értékpapír törvény vagy állami törvényei;
· jelenlegi vagy jövőbeli "képviselet helyiségei" meghatározott bécsi egyezmény a diplomáciai
kapcsolatokról szóló aláírt 1961;
· "konzuli helyiségek" meghatározott bécsi egyezmény, a konzuli kapcsolatokról aláírt 1963;
· bármely más vagyonának kizárólag vagy elsősorban a hivatalos állami célra Magyarországon
vagy másutt;
· katonai vagyon vagy katonai eszközök vagy vagyonának a magyar vonatkozású ahhoz, és / vagy
· nem-átruházható nemzeti vagyon és a nemzeti vagyon a kiemelt jelentőségű meghatározott vagy
az alkalmazandó magyar jogszabályok.
Így Magyarország érvényesítheti immunitás az ilyen intézkedéseket. A befektetők lehet, hogy nehéz
időszak, hogy bármilyen állítások alapján az ilyen értékpapírok törvények és ítéletek végrehajtása
ellen vagyon fent leírtak szerint.
A rendelettel összhangban (EC) No 593/2008 Az Európai Parlament és a Tanács június 17-i
kapcsolatos, 2008 szerződéses kötelezettségekre ("Róma I") (amely közvetlenül alkalmazandó
Magyarországon), abban az esetben, a szerződéses kötelezettségek a polgári és kereskedelmi
ügyekben hatálya alá tartoznak a Róma I., a magyar jog elismeri, hogy a szerződő felek szabadon
állapodhatnak meg a választott külföldi jog-e vagy sem, hogy a törvény egy tagállam az EU-ban.
Abban az esetben, a szerződéses kötelezettségek alá túlmutat a Róma I. törvény alapján-számú 13
1979 Nemzetközi Magánjogi Magyarország, a felek szabadon állapodhatnak meg a választás a nem
magyar joghatóság és a külföldi jog kereskedelmi ügyekben, feltéve, hogy van egy jelentős külföldi
eleme a jogviszony. A megállapodott bíróságok kizárólagos joghatósággal, kivéve, ha a felek által.
A rendelettel összhangban (EC) 864/2007 európai parlamenti és tanácsi rendelet 11. július 2007
vonatkozó szerződésen kívüli kötelezettségekre ("Róma II") (amely közvetlenül alkalmazandó
Magyarországon), abban az esetben nem szerződéses kötelezettségek hatálya alá tartoznak a Róma
II, a magyar törvény

 

A UCC érvényessége Magyarországon
A jogi útvesztőben nehéz, ámde nem lehetetlen megérteni azt, hogy a UCC Magyarországon is érvényes.
Az első és a legfontosabb tény:
Magyarország vállalatként van regisztrálva az USA-ban, egészen pontosan New York államban, ahol minden tekintetben érvényes a UCC, ennek következtében pedig Magyarországon is.
Részletezve:
A SIC 8888 kódszám alatt látod az ide besorolt, vállalatként működő kormányokat, ahol megtalálható Magyarország (Hungary) is, a 0000889414 kóddal. https://www.sec.gov/cgi-bin/browse-edgar?action=getcompany&SIC=8888&owner=include&match=&start=0&count=100&hidefilings=0
Idézet az állítólagos alaptörvény-ből (magyar)
Q) cikk
(2) Magyarország nemzetközi jogi kötelezettségeinek teljesítése érdekében biztosítja a nemzetközi jog és a magyar jog összhangját.
(3) Magyarország elfogadja a nemzetközi jog általánosan elismert szabályait. ...
1 nem adtam engedélyt mint magyar arra, hogy gyámság alá tegyék hazámat! Nem adtam engedélyt arra, hogy kereskedjenek velem mint egy állattal a tőzsdén! Nem adtam engedélyt arra, hogy ugyan ezt tegyék a gyermekemmel! Nekem nincs ezekkel semmilyen szerződésem, nem írtam alá semmit, se ezzel a hazug mocskos bandával akik itt eljátszák az államot kormányt pártokat, félre vezetve ezzel, a magyar nemzetet! Közlöm, hogy nem vagyok emberi erőforrás a gyermekem pediglen, nem közjoszág, és nem vagyunk állami tulajdon! Felettem és házam felett ne gyámkodjon senki és a gyermekem felett se merjen senki gyámkodni! Mi szabad szuverén ember vagyok, ahogy a gyermekeim is és nem személy jogi fikció. Bárki aki ennek a törvénytelen államot, szolgálja legyen az rendőr katona bíró gyámügyis miniszter alkotmány bíró jogász ügyvéd végrehajtó stb! Nektek felettem és gyermekem felett nincs semmi joghatásotok. Ti akaratlanul is egy idegen mocskos hatalmat szolgálatok! Ti tartjátok fent a hazugságot mert aki néma bűnös a cinkosok között is. Az OPPT UCC törvény és a One Peopleʼs publik turst mindent felül ír!
 

 

 

 

 

Az UCC a bolygó elsődleges kereskedelmi nyilvántartása. A nemzetközi, nemzeti és állami portálok, fióktelepek és franchise-ok az UCC-megőrzés alatt álló „Principal Agent” Doktrina folytán egységes. A rendszer bármely portálján keresztül közölt nyilvános bejelentés a teljes rendszer értesítését jelenti. Alapvetően, ha belép egy portálba, belép az egész rendszerbe.
Állítólagos MAGYARORSZÁG nevű vállalat állítólagos Alaptörvénye (2011. április 25.)
ALAPVETÉS
R) cikk(3) Az Alaptörvény rendelkezéseit azok céljával, a benne foglalt Nemzeti hitvallással és történeti alkotmányunk vívmányaival összhangban kell értelmezni.
Q) cikk (3) Magyarország elfogadja a nemzetközi jog általánosan elismert szabályait. A nemzetközi jog más forrásai jogszabályban történő kihirdetésükkel válnak a magyar jogrendszer részévé. Tehát a nemzetközi jog általánosan elismert szabályai nem jogszabályban kihirdetésükkel hatályosak Magyarországon, hanem az által, hogy a nemzetközi jog általánosan elismert szabályai, mint pl. az Egyetemes Kereskedelmi Kódex (Uniform Commercial Code), rövidített neve UCC.
Mivel évtizedek óta a „GLOBALIZÁLT RENDSZERBEN” (néhány kivétellel) minden a Kereskedelmi alapelvre” épül: többek között a a RENDŐRSÉGEK, BÍRÓSÁGOK és
TÖRVÉNYSZÉKEK DUNS & SIC számmal rendelkeznek, és „Forgatható értékpapírral” és az úgynevezett „pénzzel” foglalkoznak. Azaz PROFIT ORIENTÁLT VÁLLALATOK.
Okosan álcázott vagy különféle megtévesztés által lefedett dolgokról van szó, mégis ki vannak téve és már nem rejtik el. Amikor egy ilyen entitás / személy / forgatható
értékpapír / stb. igényt állít fel. Ez azt jelenti, hogy igényel és elfogad úgynevezett kifizetéseket az úgynevezett pénzt bármilyen formájában.
Valuta az € / $ / Ft stb. vagy a forgatható értékpapírok, abszolút az „UCC” alatt működnek
 
Az értékpapír vagyonjogot vagy követelést megtestesítő forgalomképes okirat. Fontosabb formái a részvény, a kötvény, a jelzáloglevél és a váltó.
 
 
 

Magyarország az USA-ban New York államban bejegyzett cég, a tőzsdén is szerepel.

A Magyar Köztársaság 2004-ben lett vállalat.

A TÁRSASÁG MEGFELELŐ NÉV: MAGYAR KÖZTÁRSASÁG CENTRAL INDEX KEY: 0000889414

STANDARD IPARI OSZTÁLY: KERESKEDELMI BANKOK, NEC [6029] FISKÁLIS ÉV VÉGE: 1231

ÜZLETI CÍM: STREET 1: 10 ROCKEFELLER PLAZA SUITE 1100 CITY: NEW YORK

 

https://www.sec.gov/cgi-bin/browse-edgar?action=getcompany&CIK=0000889414&type&dateb&owner=exclude&start=40&count=40

 

 

https://www.sec.gov/Archives/edgar/vprr/1600/16005094.pdf

PÉNZMOSÁS A VILÁGBANKNÁL KAREN HUDES EGYKORI JOGTANÁCSOSSAL INTERJÚ: 

https://www.youtube.com/watch?time_continue=1&v=LIUIKvC_B60&embeds_referring_euri=https%3A%2F%2Fwww.paradigmavaltok.hu%2F

 

Magyarország, mint Zártkörűen működő Részvénytársaság

 

 

MAGYARORSZÁG (részvénytársaság) TULAJDONOSAI:

- PNB Paritas

- CITIGROUP

- Deutsche Bank Securities

- GoldmanSachs International

Az értékpapír törvény

 
 
 
 

MAGYARORSZÁG, MINT ÉRTÉKPAPÍR:

Magyarország, mint Zártkörűen működő Részvénytársaság

ALÁÍRÓ: Pleschinger Gyula A Magyar Köztársaság Államadósság Kezelő Ügynökségének Pte. Kht. Vezérigazgatója

A MAGYAR KÖZTÁRSASÁG
MAGYAR KÖZTÁRSASÁG Által aláírta: / S / Pleschinger Gyula
Cím: A Magyar Köztársaság Államadósság Kezelő Ügynökségének Pte. Kht. Vezérigazgatója, a Magyar Köztársaság ügyvédje, amelyet nemzetgazdasági miniszter képvisel.
Pleschinger Gyula
Pleschinger Gyula

 

A MAGYAR KÖZTÁRSASÁG

A 2011. február 4-én hatályba lépett, 2011. február 17-én (regisztrációs szám: 333-170923) (a "Regisztrációs Nyilatkozat") a Securities and Exchange Commission (a továbbiakban: a Bizottság) (A "Köztársaság").

A Köztársaságnak a 2009. december 31-én véget ért évre vonatkozó 18-K. nyomtatványra vonatkozó éves jelentésének 2. számú módosításának egyetlen célja, hogy a Bizottságnál nyújtsa be a következőket: i. A 24. március 24-én megkötött árképzési megállapodás , 2011 a Köztársaság, a Citigroup Global Markets Inc., a BNP Paribas és a Deutsche Bank Securities Inc., amely az 1.2. (Ii) a köztársaság 6,375% esedékességű 2021-es megjegyzései (a továbbiakban: 2021 Megjegyzések), amelyeket a 4.1. Melléklet tartalmazza, iii. A Köztársaság 7,625% -os 2041-es megjegyzéseinek formája (a 2021 Megjegyzésekkel, ), Amely a 4.2. Iv. A Nyilvántartási Nyilatkozatban foglalt köztársasági kötelezettségvállalásnak megfelelően a jogi véleménnyel együtt benyújtott jogi vélemény a Magyar Köztársaság külön magyar tanácsának a Regisztrációs Nyilatkozat szerinti értékpapír-kibocsátás jogszerűségéről szóló példányát adja meg; V. A 2011. március 23-án kelt Meghatalmazás, amely a 24.1. Vi. A Magyar Köztársaság által a 99.1. Sz. Mellékletbe foglalt megjegyzések értékesítésével kapcsolatban felmerült vagy a Magyar Köztársaság számlájára vagy számlájára viselt vagy számlázott kiadások tételes listája; És (vii) a Köztársaságban a 2011. március 24-én bekövetkezett legutóbbi fejlemények, amelyek a 99.D.1. Példának részét képezik, és amelyek frissítik és módosítják a korábban a 99.D. példában benyújtott Köztársaság által módosított és módosított leírást. Tartalomjegyzék ALÁÍRÁS Követelményei alapján a Securities Exchange Act 1934, a regisztráló kellően okozta ezt a módosítás alá kell írni annak nevében az alulírott, reá, kellő felhatalmazással város Budapest, Magyarország 5-én napján 2011. április.

MAGYAR KÖZTÁRSASÁGÁltal: / S / Pleschinger Gyula
Név: Pleschinger Gyula
Cím: A Magyar Köztársaság Államadósság Kezelő Ügynökségének Pte. Kht. Vezérigazgatója, a Magyar Köztársaság ügyvédje, amelyet nemzetgazdasági miniszter képvisel

 

UCC - kizárás és behajtás

 

Amennyiben az egyén , bármilyen módon egy megszüntetett bank vagy „kormány” nevében cselekszik, és ezzel bármilyen kárt okoz egy másik egyénnek, úgy egyéni és korlátlan felelősséggel tartozik az okozott károkért

Érvénytelenség

 

A legmerevebb megoldást a UCC alkalmazza, amely a követelések engedményezhetőségét kizáró vagy korlátozó kikötéseket érvénytelennek tekinti.17 Mivel az ilyen kikötések érvénytelennek minősülnek, az engedményező jogosult lesz az adóssal szemben fennálló követelését engedményezni, és az adós még szerződésszegés címén sem fordulhat az engedményező ellen.

 

MAGYAR KÖZTÁRSASÁG IS MÁR AZ AMERIKAI TŐZSDÉN VOLT! ☝️☝️☝️
Így Magyarországon teljes jogalappal érvényes az UCC!!
A állítólagos kormányok, állítólagos államok valójában cégként, profit érdekeltségű vállaltként működnek, megtévesztve, kihasználva, meglopva így az embereket.
A DTC egy New York állam törvényei szerint szervezett korlátolt célú vagyonkezelő társaság, az Egyesült Államok Federal Reserve System tagja, a New York Uniform Commercial Code által meghatározott „elszámoló társaság”, valamint egy „elszámoló ügynökség”, amely a New York államban van bejegyezve. az 1934. évi értékpapír-tőzsdei törvény 17A. szakaszának rendelkezései szerint.
ÉRTÉKPAPÍR- ÉS TŐZDEBIZOTTSÁG
WASHINGTON, DC 20549
BEJEGYZÉSI NYILATKOZAT
AZ 1933. ÉVI ÉRTÉKPAPÍR TÖRVÉNY B.
A MAGYAR KÖZTÁRSASÁG (Regisztráló neve)
A Magyar Köztársaság New York-i Főkonzulátusa
223 East 52nd Street
New York, NY 10022
(Az Egyesült Államokban működő meghatalmazott képviselő neve és címe)
Kérjük, hogy az Értékpapír- és Tőzsdefelügyelet értesítéseinek és közleményeinek másolatait a következő címre küldjék:
Steven G. Tepper
Arnold & Porter LLP
399 Park Avenue
New York, New York 10022
Globális értékpapírok
Ha a tájékoztató kiegészítése előírja, a Köztársaság a hitelviszonyt megtestesítő értékpapírokat egy vagy több teljesen bejegyzett globális értékpapírként bocsátja ki, amelyeket a The Depository Trust Company, New York, New York ("DTC"), annak meghatalmazottja és/vagy nevében letétbe helyez. vagy a tájékoztató kiegészítésében megnevezett egy vagy több letétkezelő, mint például az Euroclear Bank SA/NV, mint az Euroclear rendszer („Euroclear”) üzemeltetője, és a Clearstream Banking, SA, Luxembourg („Clearstream, Luxembourg”).
A DTC egy New York állam törvényei szerint szervezett korlátolt célú vagyonkezelő társaság, az Egyesült Államok Federal Reserve System tagja, a New York Uniform Commercial Code által meghatározott „elszámoló társaság”, valamint egy „elszámoló ügynökség”, amely a New York államban van bejegyezve. az 1934. évi értékpapír-tőzsdei törvény 17A. szakaszának rendelkezései. A DTC résztvevői értékpapírjait tartja, és a résztvevők számláin történő elektronikus könyvelési változtatások révén megkönnyíti az értékpapír-tranzakciók elszámolását és kiegyenlítését. Ezzel szükségtelenné válik a tanúsítványok cseréje.
A DTC résztvevői között vannak értékpapír-brókerek és -kereskedők, bankok, vagyonkezelő társaságok, klíringtársaságok és bizonyos egyéb szervezetek. A DTC könyvviteli rendszerét más szervezetek is használják, például értékpapír-brókerek és -kereskedők, bankok és vagyonkezelő társaságok, amelyek résztvevőn keresztül működnek.
A globális értékpapírok Köztársaság általi kibocsátása azt jelenti, hogy a Köztársaság nem bocsát ki igazolásokat minden tulajdonosnak. A globális értékpapír a kapcsolódó letétkezelő vagy annak meghatalmazottja nevére kerül bejegyzésre, amely számítógépes nyilvántartást vezet azokról a résztvevőkről (például a tulajdonos brókeréről), akiknek ügyfelei megvásárolták a hitelviszonyt megtestesítő értékpapírokat. A résztvevő nyilvántartást vezet a hitelviszonyt megtestesítő értékpapírokat vásárló ügyfeleiről. Az alábbiakban vagy a vonatkozó tájékoztató-kiegészítésben leírtak kivételével a globális értékpapír csak teljes egészében és csak a megfelelő letétkezelőnek vagy annak meghatalmazottjának ruházható át.
 
 
HÁT DRÁGA BARÁTAIM EZÉRT VAN KÖZE AZ EMBEREKNEK AZ UCC-HEZ DE EZÉRT VAN AZ IS HOGY CSAK AZ OPPT-UCC JOGORVOSLATTAL TUDSZ VÉDEKEZNI HELYREÁLLITVA A SZOKÁSJOGOT AZ EGÉSZ FÖLDÖN MINDEN EMBER ADÓSSÁGA ELTÖRÖLVE ÉS MINDEN EMBER SZABAD ÉS ADÓSÁGGMENTES!!!
 
 
A megcáfolatlan 202205208240234  sz. UCC FINANSZÍROZÁSI NYILATKOZAT MÓDOSÍTÁS alapján ... A MAGYARORSZÁG beleértve bármely és valamennyi rövidítése, hasonló hangzású, megjelenésű formája, vagy más törvényes pénzügyi vagy irányítási formája beleértve bármilyen és minden HIVATALA, beleértve bármilyen és valamennyi TISZTSÉGVISELŐJE, KÖZTISZTVISELŐJE, VÉGREHAJTÁSI RENDELETE, SZERZŐDÉSE, ALKOTMÁNYA, TÁRSASÁGA, TÖRVÉNYE, és az ezek által és hatókörükben létrejött bármilyen és valamennyi más szerződés és megállapodás, most semmis, érvénytelen, értéktelen vagy másként törölve nunc pro tunc, praeterea preterea, megcáfolatlan. 2000043135, 2013032035, 2012127914, 2019 03288136531, 202205208240234 számú UCC Dokumentumok itt újra kifejtettek, és hivatkozásként beépítettek, mint ha teljes egészében meg lennének adva”.
 

 HA TETSZETTEK  AZ IRÁSAIM ÉS ÚGY ÉRZED HOGY SEGITENEK AKKOR MEGTEHETED HOGY TÁMOGATHATSZ:

REVOLUT UTALÁS

 

Revolutra   

  @antal39fy 

Revolut számlaszámom a következő ez a Nemzetközi utaláshoz:

Kedvezményezett neve: Antal Agocs

IBAN 

LT96 3250 0111 9920 0950

BIC

REVOLT21

 közlemény:klubtagság,TÁMOGATÁS

 

 

 

Asztali nézet