www.nemzetkozitorvenyrendelet.ewk.hu
Agócs Antal Bálint weboldala jogvédett!!
Történelmi áttekintés gyorsan igy megérted mi közünk van az UCC hez?!
Megalakul a FED 1913 ban
Megállapitják és aláirják a banki alapitóleveleket és a kormányok alapitóleveleit:
1913-ban a Kongresszus kiadta a bejövõ adókról szóló 16-os számú módosítást. Még ugyanebben az évben a Kongresszus létrehozta a Központi Jegybankot ( Federal Reserved Bank; rövidítése FED ). Nyolc család vásárolta meg a részvényeket ( a Rothchildok Európából, a Lazardok Párizsból, az Israel Moses Seif család Olaszországból, a Warburgok Németországból valamint a Lehmans, Kuhn-Loebs, Goldman-Sacks és Rockefeller családok New York-ból ). Összeségében a Központi Jegybank 76%-a külföldi tulajdonban volt.
1933-ban felállították az aranyrendszert, 1963-ban pedig az ezüstrendszert. Ennek eredményeként mára független bankárok csoportja irányítja a pénznyomtatást az Egyesült Államokban. A nyolc tulajdonos család az amerikai adófizetõ polgárokat 2.5 cent fizetésére kötelezte minden egyes bankjegy után ( 1$, 5$, 10$, 20$, 50$ 100$ -os címletekre gondoljunk ). Ezek után a tulajdonosok a kinyomtatott bankjegyeket az amerikai polgárok számára elérhetõvé tették - jelentõs kamatok fejében. 1989-re az amerikai emberek adóssága a Központi Jegybank ( FED ) felé meghaladta a 3 trillió dollárt. Ha egy személy minden egyes másodpercben egy ezerdolláros bankjegyet számolna le, akkor is 399 évig tartana amíg elérné a 3,000,000,000,000.-ót. A nemzeti adósság 3 trillió dollárának óránkénti kamata 29 ezer dollár.
Az 1920-as évek folyamán a Központi Jegybank ( FED ) kölcsönt helyezett ki az Egyesült Államok Polgárainak és a Részvénypiac számára. Ez jóléti idõszakot biztosított az amerikai emberek számára, az idõszakot " Üvöltõ '20-as " éveknek is hívták. Aztán 1928-ban a "nyolc család" kivette pénzét a Részvénypiacból mely lépés jelentõsen megnehezítette az emberek pénzhezjutását. Ez egy gazdasági hanyatló idõszakhoz vezetett, ami miatt az emberek eladták részvényeiket, hogy a túléléshez pénzhez jussanak. A Részvénypiac közel volt az összeomláshoz. A " Nagy Hanyatlás " következett. A következõkben a " nyolc család " visszavonult a Részvénypiacra és vállalatokat vásárolt fel a dollár lecsökkent értékén. Az elsõ súlyos összeomlás óta a Központi Jegybank ( FED ) 7 alkalommal manipulálta profitját inflációval, vagy deflációval: ( 1932, 1937, 1957, 1966, 1970, 1976, 1982 ), sõt manapság is gazdasági hanyatlás figyelhetõ meg. Ahogy gazdagodik, erõsödik a Központi Jegybank ( a " nyolc család " ), úgy mennek tönkre az amerikai emberek.
"Adjátok nekem egy nemezt pénznyomtatási jogát és fütyülök rá ki hozza a törvényeket" Rotschild
Ezért nem érdekelt ki ilyen rendeletet törvényt ir mert ö a Törvény felett állt :
Viszont volt egy Köve vésett dolog az UCC ami a bolygó kereskedelmi kodexe minden szerzödést minden kereskedelmi ügyletet és paragrafust tartalmaznia kell...
Igy meg tudták tenni hogy birósági út nélkül azonnal végrehajtsanak ...
Minden kormány vállalat lett:
Mikor alakultak vállalatokká kormányaink? Mindez a Federal Reserve bank rendszer bevezetésével kezdődött. Amikor a Federal Reserve Törvényt bevezették 1913-ban az Egyesült Államokban, Charles Lindberg kongresszusi képviselő arra figyelmeztette az USA kongresszusát egy 1913. december 22-i kongresszusi lejegyzésben (51-es kötet), hogy elkerülhetetlen következménye a Federal Reserve Bank Rendszer intézményesítésének, hogy hatalmukat egy gazdaság inflációjára vagy csökkentésére használhatják – vállalatok fogják kezükben tartani a hatalmat.
elvesztik szuverenitási jogaikat 1942-ben
Clierfield Trust Co.v. United States ,318 U.S. 363-371 (1942)
„for context ,you are considered informed that all meanings on this site have been taken from the Oxford Dictionary of English or as are commonly unterstood by living men and woman ,they are not be confused with legalise or any other language”
A Clierfiel-dokrina azt mondja , hogyha a kormány bíróság hatóság magánkereskedelmi dokumnetumokkal igazolja magát akkor a kormány
,biróság hatóság elveszti a szuverenitási státuszát és semmivel sem lesz más mint egy egyszerü magán vállalat .Ennek értelmében a kormány
,biróság ,hatóság olyan mint egy magánválalatként müködö entitás ,ezért a vonatkozó szabályok és törvények ,melyeket a magánszemély vonatkozásában valamilyen meghatározott teljesitményre kivánják alkalmazni,akkor a társaság alapszabélya alapján , illetve a társasági szabályok figyelembe vételével a kormánynak,biróságnak,hatóságnak mint minden magánvállalatnak ,minden idöben a magáncég tulajdonosa által elelnjegyzett szerzödést vagy egyéb kereskedelmi megállaapodást kell közte és azon személy között létrehozni ,akitöl a konkrét teljesitést követelik.A kormánynak,biróságnak ,hatóságnak késznek kell lennie arra hogy a szerzödést vagy a kereskedelmi megállapodást bizonyitékként rögzitse annak érdekében ha valamelyik szerzödö fél megprobálja a késöbbiekben birósági úton érvényesiteni a követeléseit az ún.alapszabályokat érvényre jutatni.
A Clierfield-doktrina minden biróságra nézve precedens és elöirja hogy egy entitást nem lehet egy társaság alapszabályának vagy társasági szabályzatának teljesitésére kötelezni ,kivétel ha bármely más társasághoz hasonlóan a kettejük között létrejött szerzödés vagy kereskedelmimegállapodás esedékes birokosa,akivel szemben a teljesitmény igényét megfogalmazza.
Miért van köze a magyar embereknek
az UCC jogrendszerhez?
UCC (Egységes Kereskedelmi Kód vagy törvénykönyv)
Hitelügyek és végrehajtási ügyek orvosolhatók?
Bizonyító mellékletekkel! Miért van köze...?
1. Mert 2004-ben egy USA-beli professzor erre
hivatkozással tartott szemináriumot, az
Igazságügyi Minisztériumban.
2. Mert 2004. november 12-én a Magyar Köztársaság
kormánya, egy USA-beli Értékpapír Vállalatként
lett bejegyezve.
3. Majd ezt módosították, és most Magyarország
néven szerepel. A „szervezett magánpénzrendszer”,
- azaz pénzügyi közvetítőrendszer, magyarul röviden
bankrendszer - tulajdonaként.
4. Bevezették a gyakorlatba országunkban az UCC
joggyakorlatát. Felülírva az EU-s és magyarországi
jogszabályokat és törvényeket.
Bizonyítja ezt az, hogy a magyar zálogjog helyett,
az USA 1913-ban jóváhagyott „Hitelbiztosítéki”
törvényét alkalmazzák országunkban.
5. 2012. december 25-én értesítette az érintetteket,
egy 1776 nevű civil jogász csoport, hogy az UCC
jogrendszer alkalmazásával felszámolta
a „szervezett magán pénzrendszert” és minden
jogi fikcióját.
Az e-mail címzettjeit érdemes alaposan
megfigyelni. Nagyítsd ki! A mellékletben találod.
6. Minden dokumentumot elérhetővé tettek az emberek
számára, továbbá segítségül mintákat és útmutatást
is adtak arra, hogyan lehet élni ezzel a joggal.
Tájékozódj! Erre, adok néhány információt, ami az alábbiakban igazolja.
Magyar Köztársaság USA cégként bejegyezve
(kivonatok és linkek)
Google Fordító alkalmazásával!
http://www.sec.gov/Archives/edgar/data/889414/000095012704001028/0000950127-04-001028-
index.htm
A jövőre vonatkozó kijelentések
Ez a tájékoztató minden tájékoztató kiegészítése, és a dokumentumok hivatkozásként ebben a
tájékoztatóban és a tájékoztató kiegészítése tartalmazza vagy tartalmazhat előretekintő
megállapítások értelmében szakasza 27A az amerikai értékpapír-törvény 1933. Minden olyan állítás
történelmi tények ebbe a tájékoztatóban, vagy a tájékoztató kiegészítése tekintetében (többek
között) a magyar gazdaság, a pénzügyi állapotban, a politika, az adósság és a kilátások, képezhet
jövőre vonatkozó kijelentéseket is. Az előretekintő megállapítások általában lehet azonosítani a
használata előremutató terminológia, mint a "lehet", "fog", "vár", "szándékozik", "becsül", "előre",
"hisz", "továbbra is" "lehetne", "kellene", "volna", vagy hasonló terminológiát. Az ilyen
kijelentések közé tartozik, de nem kizárólagosan, az ebben a tájékoztatóban, amely utal:
· várható költségvetése a jövőbeli pénzügyi évben a magyarországi
· becsült jövőbeli költségvetési eredményeket;
· becsült jövőbeni makrogazdasági mutatók;
· várható kiadáscsökkentés;
· jövő privatizáció és a bevétel tőlük;
· jövőbeni fejlődését a folyó fizetési mérleg, az infláció és az árfolyam;
· jövőbeli GDP-növekedés, illetve összehúzódása, adott esetben;
· a pénzügyi szektor;
· további fejlesztése és a fenntarthatóság az egészségügyi és a nyugdíjrendszer;
· a közvetlen külföldi befektetések ("FDI") szinten;
· A konvergencia program jövőbeni részvételét Magyarország az európai árfolyam-mechanika
(ERM II), és a jövő az euró bevezetése, mint a hivatalos magyar fizetőeszköz;
· a Széll Kálmán terv;
· hiánycsökkentési tervek;
· jövőbeni IMF és a Világbank készenléti és egyéb hitel;
· a gazdasági és pénzügyi tervek, bevétel, fordított árfolyam, az infláció és egyéb gazdasági
vagy makrogazdasági adatok, mivel a legutóbbi irányadó határidőt irányoz elő; és
http://www.sec.gov/Archives/edgar/data/889414/000110465913081545/a13-
23381_1sba.htm#TableOfContents
Tartalomjegyzék
· várható jövőbeni kifizetések államadósság.
Tartalomjegyzék
Ezen kívül Magyarország lemond jogát igényelni mentességet minden perek a befektetők a
bíróságon jelenleg New Yorkban, vagy bármely illetékes bíróság közé tartozik. Ez a mentelmi jog
felfüggesztésére irányuló korlátozott lesz. Ez a lemondás jelent majd csak korlátozott és specifikus
mentességet céljából a hitelviszonyt megtestesítő értékpapírok, és semmilyen körülmények között
nem lehet úgy értelmezni, mint egy általános lemondás Magyarország vagy a mentesség
tekintetében eljárás független a hitelviszonyt megtestesítő értékpapírok. Továbbá Magyarország
nem ért egyet, hogy lemond a mentelmi jog tekintetében:
· keresetek Magyarország ellen az USA szövetségi értékpapír törvény vagy állami törvényei;
· jelenlegi vagy jövőbeli "képviselet helyiségei" meghatározott bécsi egyezmény a diplomáciai
kapcsolatokról szóló aláírt 1961;
· "konzuli helyiségek" meghatározott bécsi egyezmény, a konzuli kapcsolatokról aláírt 1963;
· bármely más vagyonának kizárólag vagy elsősorban a hivatalos állami célra Magyarországon
vagy másutt;
· katonai vagyon vagy katonai eszközök vagy vagyonának a magyar vonatkozású ahhoz, és / vagy
· nem-átruházható nemzeti vagyon és a nemzeti vagyon a kiemelt jelentőségű meghatározott vagy
az alkalmazandó magyar jogszabályok.
Így Magyarország érvényesítheti immunitás az ilyen intézkedéseket. A befektetők lehet, hogy nehéz
időszak, hogy bármilyen állítások alapján az ilyen értékpapírok törvények és ítéletek végrehajtása
ellen vagyon fent leírtak szerint.
A rendelettel összhangban (EC) No 593/2008 Az Európai Parlament és a Tanács június 17-i
kapcsolatos, 2008 szerződéses kötelezettségekre ("Róma I") (amely közvetlenül alkalmazandó
Magyarországon), abban az esetben, a szerződéses kötelezettségek a polgári és kereskedelmi
ügyekben hatálya alá tartoznak a Róma I., a magyar jog elismeri, hogy a szerződő felek szabadon
állapodhatnak meg a választott külföldi jog-e vagy sem, hogy a törvény egy tagállam az EU-ban.
Abban az esetben, a szerződéses kötelezettségek alá túlmutat a Róma I. törvény alapján-számú 13
1979 Nemzetközi Magánjogi Magyarország, a felek szabadon állapodhatnak meg a választás a nem
magyar joghatóság és a külföldi jog kereskedelmi ügyekben, feltéve, hogy van egy jelentős külföldi
eleme a jogviszony. A megállapodott bíróságok kizárólagos joghatósággal, kivéve, ha a felek által.
A rendelettel összhangban (EC) 864/2007 európai parlamenti és tanácsi rendelet 11. július 2007
vonatkozó szerződésen kívüli kötelezettségekre ("Róma II") (amely közvetlenül alkalmazandó
Magyarországon), abban az esetben nem szerződéses kötelezettségek hatálya alá tartoznak a Róma
II, a magyar törvény
A Magyar Köztársaság 2004-ben lett vállalat.
A TÁRSASÁG MEGFELELŐ NÉV: MAGYAR KÖZTÁRSASÁG CENTRAL INDEX KEY: 0000889414
STANDARD IPARI OSZTÁLY: KERESKEDELMI BANKOK, NEC [6029] FISKÁLIS ÉV VÉGE: 1231
ÜZLETI CÍM: STREET 1: 10 ROCKEFELLER PLAZA SUITE 1100 CITY: NEW YORK
https://www.sec.gov/Archives/edgar/vprr/1600/16005094.pdf
PÉNZMOSÁS A VILÁGBANKNÁL KAREN HUDES EGYKORI JOGTANÁCSOSSAL INTERJÚ:
https://www.youtube.com/watch?time_continue=1&v=LIUIKvC_B60&embeds_referring_euri=https%3A%2F%2Fwww.paradigmavaltok.hu%2F
- PNB Paritas
- CITIGROUP
- Deutsche Bank Securities
- GoldmanSachs International
ALÁÍRÓ: Pleschinger Gyula A Magyar Köztársaság Államadósság Kezelő Ügynökségének Pte. Kht. Vezérigazgatója
A MAGYAR KÖZTÁRSASÁGA MAGYAR KÖZTÁRSASÁG
A 2011. február 4-én hatályba lépett, 2011. február 17-én (regisztrációs szám: 333-170923) (a "Regisztrációs Nyilatkozat") a Securities and Exchange Commission (a továbbiakban: a Bizottság) (A "Köztársaság").
A Köztársaságnak a 2009. december 31-én véget ért évre vonatkozó 18-K. nyomtatványra vonatkozó éves jelentésének 2. számú módosításának egyetlen célja, hogy a Bizottságnál nyújtsa be a következőket: i. A 24. március 24-én megkötött árképzési megállapodás , 2011 a Köztársaság, a Citigroup Global Markets Inc., a BNP Paribas és a Deutsche Bank Securities Inc., amely az 1.2. (Ii) a köztársaság 6,375% esedékességű 2021-es megjegyzései (a továbbiakban: 2021 Megjegyzések), amelyeket a 4.1. Melléklet tartalmazza, iii. A Köztársaság 7,625% -os 2041-es megjegyzéseinek formája (a 2021 Megjegyzésekkel, ), Amely a 4.2. Iv. A Nyilvántartási Nyilatkozatban foglalt köztársasági kötelezettségvállalásnak megfelelően a jogi véleménnyel együtt benyújtott jogi vélemény a Magyar Köztársaság külön magyar tanácsának a Regisztrációs Nyilatkozat szerinti értékpapír-kibocsátás jogszerűségéről szóló példányát adja meg; V. A 2011. március 23-án kelt Meghatalmazás, amely a 24.1. Vi. A Magyar Köztársaság által a 99.1. Sz. Mellékletbe foglalt megjegyzések értékesítésével kapcsolatban felmerült vagy a Magyar Köztársaság számlájára vagy számlájára viselt vagy számlázott kiadások tételes listája; És (vii) a Köztársaságban a 2011. március 24-én bekövetkezett legutóbbi fejlemények, amelyek a 99.D.1. Példának részét képezik, és amelyek frissítik és módosítják a korábban a 99.D. példában benyújtott Köztársaság által módosított és módosított leírást. Tartalomjegyzék ALÁÍRÁS Követelményei alapján a Securities Exchange Act 1934, a regisztráló kellően okozta ezt a módosítás alá kell írni annak nevében az alulírott, reá, kellő felhatalmazással város Budapest, Magyarország 5-én napján 2011. április.
MAGYAR KÖZTÁRSASÁGÁltal: / S / Pleschinger Gyula
A legmerevebb megoldást a UCC alkalmazza, amely a követelések engedményezhetőségét kizáró vagy korlátozó kikötéseket érvénytelennek tekinti.17 Mivel az ilyen kikötések érvénytelennek minősülnek, az engedményező jogosult lesz az adóssal szemben fennálló követelését engedményezni, és az adós még szerződésszegés címén sem fordulhat az engedményező ellen.
HA TETSZETTEK AZ IRÁSAIM ÉS ÚGY ÉRZED HOGY SEGITENEK AKKOR MEGTEHETED HOGY TÁMOGATHATSZ:
REVOLUT UTALÁS
Revolutra
@antal39fy
Revolut számlaszámom a következő ez a Nemzetközi utaláshoz:
Kedvezményezett neve: Antal Agocs
IBAN
LT96 3250 0111 9920 0950
BIC
REVOLT21
közlemény:klubtagság,TÁMOGATÁS